מנהלelementalsuy8 ארגון Elementals, תום ניפרבסקי, מסיים היום משא ומתן עם נציגי חברת Razer בישראל, סאינט וחותם עימם על חוזה ארוך טווח.

 

 

לאחר מגעים של מספר חודשים מגיעים שני הצדדים להסכמה על שיתוף פעולה ולראשונה גם על חוזה ארוך טווח בשונה למגעים דומים בקהילת הספורט האלקטרוני בישראל בעבר.

החוזה הנחתם הינו לשנתיים בהם תתמוך חברת Razer בהיבטים שונים בקבוצות הארגון ונחשב בהחלט לדבר חסר תקדים מאחר וחברת Razer תומכת כיום אך ורק ב - 9 קבוצות בכל רחבי העולם.

מנהל הארגון, תום ניפרבסקי:
"ארגון Elementals גאים להיות בין הרשימה המכובדת של תשעה קבוצות בלבד בהם תומכת חברת Razer בכל העולם ולהמנות באותה הרשימה עם קבוצות כגון mousesports, mYm ו - WeMade FOX. במסגרת השותפות בינינו, נקדם את המותג ומוצריו ואני בטוח שהמוצרים המעולים והמצויינים של Razer יעניקו לנו יתרון נוסף ונכבד על כל המתחרים.
שיהיה לנו, לחברת Razer ולנציגיהם, סאינט, המון בהצלחה
".

כבר במסיבת הרשת הקרובה נוכל לראות את קבוצות Elementals עם המוצרים החדשים של Razer הכוללים מקלדת, עכבר, אוזניות ופד וזאת בנוסף לחברת Western Digital עימם חתמו Elementals על חוזה לפני כחודשיים.

פרטים מלאים באתר Elementals.

תגובות  

+1 #1 werNzi 2010-07-26 14:15
בהצלחה לנו, תודה רבה ניר ^^
+1 #2 yariv12 2010-07-26 18:18
אש על רייזר
+1 #3 Rops 2010-07-28 00:15
מגניב שאנשים עדיין מעבירים את הזמן במשחק הזה. עוד יותר מגניב, זה שהקבוצה הזו, אלמנטלס, עוד מוכרים לי מהתקופה שאני שיחקתי, נראה לי אפילו ששיחקתי איתם, כמובן שמגניב נאמר בקריצה. עדיין מדובר על 1.6 נכון?
ender . היורשה לי לשאול אותך בן כמה אתה כיום? אתה זכור לי לטובה בזכות כישרון הכתיבה, עוד מהימים הטובים שבמשחק שיחקו אנשים טובים, בוגרים משהו, עד כמה שאפשר במסגרת משחק מחשב.
#4 Soulfire 2010-07-31 04:48
שיהיה בהצלחה!

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.