activision-logoActivision הגישה בקשה להוסיף את חברת EA לתביעה שלה נגד מנהלי IW לשעבר, וינס זמפלה וג'ייסון ווסט וכעת הבקשה אושרה לאחר הגשת נתונים נוספים, כולל מיילים בין EA לשני עובדי IW לשעבר.

כזכור, הגישה חברת Activision תביעה על סך 400 מיליון דולר כנגד שני עובדי IW לשעבר וכעת מאשר בית המשפט, לאחר בחינת כתב התביעה, להוסיף גם את EA לרשימת הנתבעים.

כחלק מהנתונים אותם הציגו עורכי הדין של Activision,עול הטענה כי EA חברה לשניים על מנת לפגוע בהם ולראייה הם מציגים תכתובת דואר אלקטרוני אשר לטענתם מוכיחה כי זמפלה וווסט נתבקשו על ידי עובד חברת EA לעכב את יציאת חבילת המפות של MW2 על מנת לא לפגוע בהשקה של Battlefield Bad Company 2.

הטענה בסעיף 62 בכתב התביעה סובבת סביב חבילת המפות MW Stimulus Package Map Pack ששוחררה ב - 30/3/2010, כשלטענת Activision קשרו אנשי EA קשר עם עובדי IW על מנת לעכב את יציאת המוצר מול יציאת המשחק שלהם, BF:BC2.

Activision מספקים אימייל שלכאורה נשלח ב - 2/3/2010 (זמן יציאת BF:BC2), על ידי עובד חברת EA - לינקולן הרשברגר, כשבשורת הנושא של המייל מופיע הכתובת "נפילתה של IW?".

בתוכן המייל כתוב בין היתר:
"לפני כחודשיים ביקשתי מוינס לעכב את חבילת המפות שלהם עד לאחר שנשחרר את המשחק (הוא חייב לי טובה). לאור העובדה שהם כבר עשו מיליארד הוא היה בסדר לגמרי עם זה...."

כתב תביעה בסכום כזה, היה ויתקבלף יכולה להוות מכת מחץ לא פשוטה עבור חברת EA שאולי תכריע את עתידה, או לפחות את עתיד "הקרב" בינה לבין Activision על צמרת השליטה בעולם הגיימינג.

מקור: Joystiq

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.