cod_bops2_100x61אנשי האולפן Treyarch, האחראים על פיתוח COD:BO2 מנסים להתראיין ולפרסם הצהרות בנוגע לביקורת הגדולה ביותר על סדרת COD, המנוע הגרפי שלא השתנה מזה מספר שנים.

 

 

לפני כשבועיים אמר מנהל מחלקת האונליין של Treyarch כי הם לא בנו מנוע חדש אבל עשו מספר שינויים ועדכונים למנוע הישן ושיפרו בעיקר את נושא התאורה, שלדעתו היא הנושא העיקרי שמוסיף לאמינות הגרפיקה.

מארק למייה, מנהל האולפן, אומר בראיון podcast שמפיץ OneOfSword, העובד בחברת Activision, אומר אף הוא כי הם ערכו שינויים במנוע ואלו מספיקים בהחלט על מנת לקרוא לו "המנוע הגרפי של Balck Ops2".
לדבריו מדובר בשיקול טכני שדווקא מועיל למוצר (המשחקים) ולא בשל חוסר זמן בין פיתוח משחק למשחק או חיסכון בכוח אדם וכו':
"אנשים שואלים אותי לא פעם האם מדובר במנוע גרפי חדש.
אני משווה את הדבר למקרה של אדם שגר בבית ישן אבל מחליט לעשות שיפוץ כללי. רק בגלל שאתה מעצב מחדש את הבית והוא ייראה חדש או שיהיה בו מטבח חדש, אתה לא הורס את היסודות שלו. אנחנו עושים עם המנוע הגרפי את אותו הדבר. זאת השוואה גסה ביותר אבל זאת דרך אחת להציג את הנושא.
התשובה לרצונות האנשים לראות גרפיקה משופרת ואפקטים היא לאו דווקא במנוע גרפי חדש לגמרי אבל בהחלט ייתכן ונדרש לערוך שיפוץ כללי למערכת בתאורה (Lighting). אנחנו לא מוכנים לעשות שינויים עד לרמה שתפגע בהרצת המשחק ב - 60fps וכך פעלנו בעבודה על המנוע הנוכחי בו שינינו את מערכת ה - Lightning לגמרי. למעשה אפשר לקרוא לזה מנוע Black Ops II
".

אמירות נוספות בהן הוא טען שהכרזה על מנוע גרפי חדש לעיתים יכולה להיות רק עניין של באז נחמד אך בעייתי המתווספות לאמירות שלו בנוגע לריצת המשחק על 60fps בהחלט מכוונות למתחרה הגדול ביותר של COD כיום, הלא הוא BF3 הרץ על 30fps בשל הרצון להציג גרפיקה משופרת במנוע החדש של המשחק.

המאמר נצפה {hits}4390{/hits} פעמים

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.