lol israel 2016ביום חמישי האחרון (11/8/2016) התרכזו כ - 1000 גיימרים חובבי המשחק League of Legends, להשתתף בהפנינג של ספורט אלקטרוני שבו נערך גם גמר אליפות ישראל לשנת 2016 עם סך פרסים חסר תקדים בישראל בשווי 40,000 שקל.
התמונות והתחושות ממהלך האירוע.

 


זאת הפעם החמישית שבה נערכת אליפות ישראל במשחק League of Legends על ידי עידו ברוש, תחת LoL Israel, כשהשנה האירוע אורגן שוב על ידי עידו ברוש ויואב סוכן תחת החברה החדשה 4DV (כמובן עם צוות שלם שעומד לצידו).

כ - 1000 צופים הגיעו על מנת להנות מחווית גיימינג שהתחילה בתחרות Cosplay בה המשתתפים מציגים תלבושות של דמויות מהמשחק כשהכלל העיקרי הוא שאת עיקר התחפושת חייבים המשתתפים להכין בעצמם.
הזוכים בתחרות הקוספליי נהנו מפרסים של ציוד גיימינג.

המבקרים במקום זכו גם להנות מדוכני מכירות של חברות מובילות בתחום אך גולת הכותרת של האירוע היתה כמובן משחק הגמר בין שתי הקבוצות שהעפילו לשלב זה לאחר הטורניר שנערך בשבועות האחרונים.
הקבוצות שהגיעו לשלב זה הן קבוצת Jew Crew וקבוצת Ebonobos שהגיעו למשחק על הטובה מבין 5 (BO5).

המשחק החל בשני נצחונות של ראשונים אותם השיגה קבוצת Jew Crew למרות מספר טעויות במשחק שהביאו למשחקים די צמודים אך בסיבוב השלישי הוכיחו שחקני Jew Crew את עליונותם במשחק די חד צדדי שהביא אותם לתוצאה הסופית של 3-0.
הקבוצות התמודדו כאמור על סך פרסים בשווי 40,000 שקל כשהקבוצה המנצחת קיבלה 7,000 שקל במזומן וציוד גיימינג והקבוצה במקום השני קיבלה 3,000 שקל במזומן והשאר בציוד גיימינג.

אירוע שכזה מהווה נקודת אור בסצינת הספורט האלקטרוני הישראלי הסובל למעשה מחוסר פעילות רצינית למעט פעילויות קטנות הצצות פה ושם מדי פעם במשחקים אחרים וחברת 4DV הוכיחו שגם בישראל אפשר להרים אירוע שלא מבייש מדינה קטנה כמו ישראל ואף בהשוואה אולי למדינות קטנות אחרות גם באירופה.
כל זאת עם מיקום מצויין המאפשר צפייה נוחה מכל מקום באולם, צוות צילום גדול, תאורה מתאימהועד לסידור הבמה.
תקלות? היו, מעטות וזה דבר שקורה באירועים גם גדולים יותר אך הצוות הטכני דאג לקיום המשחק באופן שוטף.

חשוב כמובן לא לשכוח את הקהל אשר היה אחראי לחלק לא קטן מהאוירה באירוע עם קריאות העידוד ותחושת השיתוף עם הקבוצות והקורה במשחק עצמו בניצוחם של הפרשנים במקום יואב סוכן ואביחי אשור.
מטיבציה נוספת קיבל הקהל משחקן קבוצת Origen, אנריקה xPeke מרטינז, אותו דאגו מארגני האירוע להטיס לישראל.

 xpeke על הבמה לקראת ההכרזה הרשמית על המנצחים באליפות:

 

התקווה היא כי אירוע בגדול כזה כשלכל הדיעות לא הניב רווחים גדולים, אם בכלל, לא יפגע במוטיבציה של המארגנים (ובכיס שלהם לעתיד) ליזום אירועים דומים בעתיד ולהניע בכך את הגלגל של קהילה גדלה - אירועי גיימינג מוצלחים - קהילה גדולה יותר, ואולי בעתיד אף נראה אותם מארגנים טורנירים ואליפויות גם במשחקים אחרים בספורט האלקטרוני.

גלריית תמונות (אתם מוזמנים כמובן לתייג) הועלתה לפייסבוק שלנו.


על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.