codbo4כבר ידוע מזה כחודש כי הכותר הבא בסדרה יהיה Balck Ops 4 אבל כעת מתחילות השמועות כמו בכל שנה כשאחת מהן מציגה את האפשרות שהמשחק יהיה דומה הפעם ל - Overwatch.

 אין ספק שכל מפיצת משחקים מעוניינת לראות את המשחק שלה מככב ברשימת משחקי הספורט האלקטרוני המובילים ובכך לנגוס בעוגת ההצלחה של תחום זה בעולם הבידור והמשחק COD היה אחד מהמשחקים המובילים בתחילת צמיחת הספורט האלקטרוני אך בשנים האחרונות נשאר כמשחק שהתחרויות בו מתקיימות בעיקר בצפון אמריקה ועל קונסולות.

השמועה המגיעה כעת מאחת מהאתרים המובילים בסיקור המשחק מדברת על שינוי משמעותי במשחק המולטיפלייר בכותר הבא בסדרה, שאולי יוביל את המשחק בדיוק למטרה הזאת.

על פי האתר CharlieINTEL, משחק ב - Treyarch מנסים כעת לפתח את המולטיפלייר של המשחק כך שיהיה דומה ל - Overwatch על ידי כך שיהיו מספר דמויות לבחור מהן ולכל אחת יהיו היכולות שלה במשחק.
כמו כן, אפשרויות ה - perks יוסרו ורצף ההריגות (killstreak) ייתן אופציות שונות על פי הדמות המשוחקת.

כעת כאשר הליגה הרצינית הראשונה של overwatch כבר יצאה לדרך, ייתכן והשמועה נכונה והמשחק אכן יקבל כיוון לספורט אלקטרוני אך לא בטוח שזה הכיוון שאותו דווקא רוצים מעריצי הסדרה כששמועה נוספת ברשת היא כי Treyarch זונחים את משחק היחיד (single player) בשל חוסר הזמן להשלימו עד לזמן ההשקה בחודש אוקטובר.

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.