עדכון חדש יוצא למשחק והפעם טיפול עיקרי בבעיות בזמן התכופפות במשחק, שימוש בהתכופפות ועמידה רצופים ובעיות סנכרון בין שחקנים בגובה הראש בעת התכופפות.
אך גם שינויים נוספים בבקבוקי התבעירה וההתנהגות שלהם בשילוב עם רימוני עשן ושינויי הצלילים בנשקים נוספים הנהוגים בעדכונים האחרונים.
משחקיות:
מירב השינויים הבאים נוסו בשבוע האחרון בגרסאת בטא של המשחק על מנת לוודא את תקינותם מאחר והם משפיעים רבות על המשחקיות ועל יתרונות/חוסר יתרונות שהיו לפני השינוי.
- תיקון בעיה המבט של שחקן היה לעיתים גבוה יותר מהמבט של השחקן הנגדי כך שכעת לא ייצרו מצבים בהם שחקן יראה ראש של שחקן מעבר למחסה או קופסא כאשר השחקן השני רואה כאילו הוא מוסתר לגמרי.
- תיקון הירי שלעיתים בגלל הבעיה של השינויים בגובה המבט יצרה מצב בו הירי היה בגובה הלא נכון לעומת מה שרואים במבט של השחקן.
- במידה והתצוגה של שחקן מורידה את הראש של השחקן הנגדי מעבר למה שהשחקן הנגדי רואה (מצב בו שני השחקנים רואים גובה שונה, כל אחד מנקודת המבט שלו), המשחק יוצר תיקון בתצוגה כך שהיא תהיה מדוייקת יותר למצב הקיים באמת.
- האנימציה של האטה של שחקן נגדי בעת שהוא קופץ מגובה (קופסא או חפץ אחר גבוה) תלויה כעת בגובה ובזמן השהייה של השחקן באויר עד לנחיתה כך שככל שהקפיצה או זמן השהייה באויר קטנים יותר כך הנחיתה תראה עדינה יותר.
- מערכת מניעת שימוש רצוף בהתכופפות (Anti Crouch Spam System) שונתה כך שבמקום לספור את מספר הלחיצות בלבד עד לרמה של עיכוב התכופפות נוספת, היא תהיה מדורגת. גם כעת, ככל ששחקן ישתמש ברציפות בהתכופפות ועליה לעמידה יותר פעמים, ההתכפפות תהיה איטית יותר וכך גם המעבר לעמידה. אלא שהפעם המערכת תמנע את השימוש בבאג בו השחקן עובר למצב עמידה מיידית או מצבים בהם שחקנים נמנעו מ"הענישה" של המערכת על ידי תזוזה קלה קדימה בזמן ההתכפפות והעמידה.
במידה ושחקן ישתמש בהתכופפות ועמידה פעמים רבות מדי באופן רצוף הוא בסופו של דבר ישאר לעמוד ולא יתכופף יותר.
- זמן המראה של שחקן מתכופף על ידי המצלמה שלו והזמן ששחקן אחר רואה את תהליך ההתכפפות שלו יהיה כעת שווה יותר וייצג את המצב האמיתי יותר עבור שני נקודות המבט (גם השחקן המתכופף וגם השחקן הצופה בו).
- האש מבקבוקי תבערה (מולוטוב) לא תכובה כעת מרימוני עשן הנמצאים במרחק משמעותי מתחתיהם כך שלדוגמא זריקת רימון עשן מתחת למרפסת ב - Palace במפה Mirage, לא תכבה את האש של בקבוק תבערה שייזרק למרפסת עצמה.
- האש של בקבוקי תבערה לא תכובה על ידי רימון עשן שיזרק למקום הגבוה יותר מגובה הלהבות.
- אש מבקבוקי תבערה לא תעבור יותר מעבר לדלתות סגורות.
צלילים:
- שינויים בצלילי הנשקים AWP, SSG 80, C3SG1 ו - SCAR-20.
- שינויים במרחק הרעש הנשמע בעת טעינה או שליפה של הנשקים SSG 08, C3SG1 ו - SCAR-20.
- שינוי מדוייק יותר בהתפזרות רעש הירי של הנשקים AWP, SSG 80, C3SG1 ו - SCAR-20.
מפות:
- גרסא חדשה למפה de_cache עם תיקוני באגים קלים.
לרשימת השינויים המלאה לחצו כאן.