ESL מוציאים הודעה בה הם מכריזים על מספר שינויים בחוקי הטורנירים שלהם (בכל הטורנירים הפנימיים שלהם באתר, באירועי ה - major ועוד), כשאחד מהם נוגע לנושא שימוש ב - jumpthrow.
ESL מודיעים כי ההשפעה תהיה בכל הטורנירים שבהם הם שותפים ובליגות שהם עורכים באתר שלהם וביניהם ESL CS:GO Open League, אירועי ESL One, ESL IEM, ESL Pro League ועוד.
מדובר ב - 4 שינויים שייכנסו לתוקף החל מהיום:
- זמני כל סיבוב והזמן בין הטמנת הפצצה להתפוצצות שלה יושוו לנתונים ש - Valve שינו לא מזמן כך שזמן סיבוב יהיה דקה ו - 55 שניות וזמן הפצצה יהיה 40 שניות.
- deathcam - זמן הצפייה לאחר ששחקן נהרג יקוצר ויעמוד על 2 שניות בלבד.
- השהיית המשחק בסוף שכל סיבוב תקוצר ל - 3 שניות בלבד.
- הנושא העיקרי שרבים מהקבוצות משתמשות בו כדבר שבשגרה הוא נושא השימוש ב - jumpthrow. שימוש בביינד/סקריפט כזה עוזר לזרוק רימונים בדיוק לאותה נקודה ספציפית פעם אחר פעם ועוזר מאד בעיקר בזמן שמנסים לכסות איזורים בעשן (smoke grenades).
מעתה השימוש בזה יהיה אסור.