עדיין בקהילה רבים מתלוננים על מה שקורה עם הדירוג ב - CS:GO כאשר לא מעט לא מצליחים להבין מדוע הם מנצחים כל כך הרבה אבל יורדים בכל זאת רמות.
ההסבר הפשוט.
לא מזמן הסברנו מה בעצם שינו במערכת הדירוג כאשר פירטנו כי לא שינו למעשה כלום בדירוג עצמו ובפרמטרים של קבלת "נקודות" לדירוג אלא פשוט שינו את המקומות שהוקצו לכמות שחקנים בכל רמה כך שהחלוקה תהיה יותר הגיונית ומתאימה למציאות.
אבל למה בעצם שחקנים מנצחים 5,8, 10 משחקים ברציפות ולבסוף יורדים רמות אחרי הפסד אחד?
מערכת הדירוג לא עובדת באופן רציף ונראה כאילו היא מתעדכנת לכל שחקן רק פעם במספר ימים (הנתון המדוייק לא פורסם אף פעם).
כפי הנראה המפתחים לא ראו בצורך של בדיקת כל מצב שחקן והשוואה בכל כמה שניות ובצדק ובכך גם למנוע עומס מיותר על אותו שרת/ים שאחראי גם על הדירוגים ולכן שחקנים לא ירדו בדירוג ביום אחד אלא כל כמה ימים.
מה בעצם קרה?
ניקח מספר דירוג לדוגמא: נגיד שהמספר 1500 מייצג את הנקודות הנדרשות להגיע ל - MGE - Master Guardian Eliteולכם יש 1550. הכל טוב ויפה אתם MGE.
ברגע שהזיזו את גרף הניקוד לחלוקת השחקנים כלפי מעלה, הניקוד שנדרש כעת הוא לדוגמא 1800 נקודות ולכן לאחר מספר ימים אתם רואים ירידה ברמה.
כמו כן, גם מספר נצחונות רצופים, שנגיד הביאו אתכם ל - 1700 נקודות, לא מספיקים ולא גורמים לכם להגיע בקלות לרמה הבאה הנדרשת כמו בעבר ולכן הפסד אחד כשאתם ממילא "מועמדים" לירידה בדירוג בשל השינוי, גורם לנפילה.
אחרי שמבינים את הכל רואים שלרדת גם לסילבר (ירדתי 4 רמות מאז השינוי) זה כנראה לא הדבר הכי גרוע בעולם אבל תזכרו שהממוצע יושב על דרגת Gold Nova Master.