שינויים בנשקים גורמים לרוב הרבה רעש בקהילה מאחר ואף פעם השינוי הראשון הוא לא זה שעובד ותמיד דורש שינויים ועדכונים נוספים.
כך קרה עם השינויים האחרונים בנשקים ובעיקר עם ה - AK.
כעת Valve מודים שהם טעו ומסבירים למה הם מבטלים את השינוי.
מסתבר שהשינוי האחרון בנשקים הוא לא בשל הצורך לאזן נשק או את המטה של המשחק אלאפשוט כי ב - Valve החליטו כי צריך לשפר את השחקנים ולגרום להם פחות לרסס עם הנשק ויותר לעבוד על צרורות קטנים (Tapping).
בדרך כלל צוות הפיתוח לא נכנס יותר מדי להסברים מדוע הם מבצעים שינוי כזה או אחר אלא רושמים רשימה של השינויים בלבד אך הפעם, בהודעה רשמית בבלוג של CS:GO, הם מסבירים את כל תהליך השינוי.
בעדכון החורף הגדול בין היתר שינו Valve את הנשקים AK-47, M4A4 ו - M4A1 כך שבעת ירי אוטומטי (ריסוס-Spray) הדיוק ייפגע אף יותר ממה שהיה עד השינוי. זאת על מנת לאלץ שחקנים לשחק בצורה מקצועית יותר ולירות בצרורות קטנים ופחות לרסס.
השינוי אמנם גרם לדיוק קטן יותר בעת ריסוס אך השפיע גם על הירי בצרורות שגם בו ירד הדיוק ובכך למעשה בדיקת הסטטיסטיקה שעושים ב - Valve הראתה שלא נראה שינוי בתבנית הירי של השחקנים, שברובם עדיין המשיכו לרסס. הכעס הגדול בא דווקא בגלל שהרוב מרססים ובמצב ירי כזה ההשפעה של השינוי היתה הגדולה ביותר.
ב - Valve מוסיפים התנצלות ומבטיחים כי בעתיד הם ינסו לשפר את התקשורת עם הקהילה בנוגע לשינויים ובדיקת ההשפעות של השינויים על המשחק.