CSGO 95x47 בעוד שמשחקים אחרים כבר נהנים ממיליוני דולרים הזורמים לכל תחרות שנערכת עבורם, CS:GO עדיין מציעים בכל טורניר רק "כמה" מאות אלפי דולרים.
כעת מסתמן כי השנה הבאה צופנת שינוי גדול גם בנושא הזה והפרסים ייגדלו באופן משמעותי.

אומרים שתחרות בשוק זה תמיד דבר טוב וכך גם נראה הדבר בסרפוט האלקטרוני לאחר מספר צעדים משמעותיים אותם ראינו בתקופה האחרונה בהם רכישת ESL ו - ESEA על ידי קבוצת MTG (הנמצאית כעת במשא ומתן גם לרכישת Dreamhack. זאת על מנת לקיים החל מהשנה הבאה ליגה ייחודית שלהם שתשודר באחד מערוצי הספורט המרכזיים ברשת הטלויזיה שלהם בארה"ב.
בנוסף דיווחנו על כי Virtus.pro מקבלים כעת מימון של 100 מיליון דולר בעיקר על מנת להקים ארנה (אולם תחרויות) גדול ולערוך בו אירועי ספורט אלקטרוני בניהולם.

גופים אחרים הגיעו למסקנה כי הם עלולים להשאר מאחור במידה ויקום מונופול חזק שישלוט בכל תחום התחרותי ב - CS:GO ובוחרים כעת לשלב כוחות ולהתאחד.

MLG, CEVO, Gfinity, PGL, FACEIT ו - StarLadder נחשבים כגופים המובילים לאחר ESL ו - Dreamhack והחשש שלהם הוא כי MTG יחליטו לחייב שחקנים לשחק תחת חוזה אך ורק בטורנירים שלהם (למעט טורנירים של Valve, אלה הנקראים Majors) ובכך ישאירו את שאר הגופים, הקטנים יותר, מחוץ לתמונה.

גופים אלו החליטו להתאחד כעת והם מכריזים כי לצורך כך הם יאחדו סכום של בין 5 עד 9 מיליון דולר. סכום שיושקע בקיום אירועים אך חלקו (לא נאמר כמה) יהווה חלק ניכר מסך הפרסים בטורנירים שלהם.

האם בקרוב נראה טורניר CS:GO בו סך הפרסים מגיע למיליונים?

תגובות  

+1 #1 Drizzy 2015-10-26 19:24
o-o

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.