CSGO_95x47יום שישי הפך מזה כבר ליום העדכון הרשמי לבטא של CS:GO והפעם העדכון כולל בתוכו שני עדכונים חשובים ביותר לעתיד המשחק - דפדפן שרתים ופתרון בעיית ה - Recoil או אולי ניתן כעת להגדיר "בעיית התחושה" בזמן ירי.

 

Valve החלו בשבוע האחרון בבדיקת דפדפן השרתים לאחר שניתנו קבצי שרת למספר גופים חיצוניים (ספקי שרתי משחק) וכעת ניתן לראות את האפשרות לבחור בדפדפן מייד כאשר נכנסים לתפריט הראשי.

הדפדפן יהיה בדומה לקודמיו ויאפשר לראות שרתי משחק על פי קטריונים שייקבעו מראש אך עם תצוגה משופרת של כל שרת והמפה המשוחקת בו בזמן הנתון.

בשבוע הקרוב מתכננים Valve לתת אפשרות לעוד ספקים של שרתי משחקים בעולם את האופציה להכנס לבטא ובכך נראה יותר ויותר שרתים מאשר נראים כעת (בתקווה שבעתיד הקרוב נראה גם שרתים בישראל).

 

2012-04-14_00028


השינוי השני והמאד משמעותי נוגע לאחת הבעיות העיקריות שעולות בנוגע למשחק והיא התחושה בזמן הירי, ה - Recoil ופיזור הכדורים בעת ירי בריסוס לעומת המוכר מ - CS1.6.
בשבועות האחרונים ראינו כי למעשה יש צורך להיות מדוייק יותר במשחק הנוכחי מאשר בגרסאת הסורס בעיקר בגלל גודל ה - Hitboxes אך כמובן שיש מאפיינים נוספים שמשפיעים וצוות הפיתוח מפרסם הודעה בה כתוב כי כעת תודות לאחד מותיקי הקהילה העולמית כיוון אותם למה שהם מקווים כי יהיה הכיוון הנכון בשיפור כל נושא התחושה והירי.

מדובר בסרטון שפרסם בחור בעל הכינוי whisenhunt אותו מכירים אולי אלה שצופים בטורנירים ובשידורי ה - Stream מהם, כאשר לאחרונה ראינו את השידורים שלו לאורך כל טורניר IEM 6 WC.
whisenhunt משחק במשחק החל מהגרסא הראשונה שלו ומעבר לשידורי טורנירים שונים הוא גם מעלה "תוכנית" קבועה עם מחשבות והגיגים בנוגע למשחק.

ברחבי הרשת מדברים רבות על מכלול הבעיות בירי ב - CS:GO אך עדיין לא הצליחו להגדיר את הבעיה באופן מלא מאחר ולא מעט סרטונים פורסמו המראים כי ההבדל בפיזור הכדורים בירי בריסוס בגרסאת CS:GO לבין CS1.6 אינו גדול וכמו כן ה - Recoil (הרתע של הנשק בעת ירי) עובר שינויים ושיפורים באופן קבוע על מנת להביא אותו למצב האידאלי.

אז היכן הבעיה בכל זאת? whisenhunt טוען שמדובר ב"רעידה" של המסך בעת ירי. נקודה שקשה היה להבחין בה מאחר ולא רבים למעשה חשים בה אלא מקבלים אותה כחלק מהמשחק במשך שנים והתזוזה הזאת כבר נכנסה לתת המודע בעת המשחק.

בסרטון הוא מראה כיצד תמונת המסך "רועדת" בזמן ירי בגרסא CS1.6 ואילו ב - CS:GO הדבר אינו קורה (לקראת סוף הסרטון ניתן לראות מסך מפוצל המראה את שתי הגרסאות ביחד).

 


לטענתו, מאחר ו - CS1.6 הוא משחק "אנאלוגי", בו כמעט ואין פיזיקליות המשפיעה על כיוון הכדורים בירי ידוע כי ירי לכיוון מסויים יוביל את הכדור בדיוק לאותה נקודה במטרה אליה כיוונו (או לפחות ניסינו לכוון) אך תזוזה מלאה של המסך, גם אם כמעט ולא מורגשת במידה ולא ממש מנסים לראות אותה נותנת תחושת אוריאנטציה, שככל שמשתפרים הופכת לדבר שבתת מודע בעת המשחק ויכולת "לתקן" את הירי בהתאם על מנת לרסס וגם לפגוע.

הסרטון, שפורסם לפני כחודשיים עבר גם לפורומים הרשמיים של המשחק והגיע גם לאנשי צוות הפיתוח שהחליטו כי יש נכון בדבריו של whisenhunt ו"רעידת" המסך מוטמעת כעת גם ב - CS:GO.

שינויים עיקריים נוספים הם המפות החדשות שהוכנסו למוד ה - Demolition והן:

- Sugarcane

2012-04-14_00004

- Safehouse

2012-04-14_00027

- Bank

2012-04-14_00016


- Short Train - שהיא למעשה המפה de_train אך ללא החלק של אתר הטמנה B.

 

תמונות נוספות ניתן למצוא בגלריית התמונות. הלינק לגלריה נמצא בתפריט הראשי, בצד ימין של האתר.

המאמר נצפה {hits}4344{/hits} פעמים.

תגובות  

+2 #1 mele 2012-04-15 14:17
תודה על העדכון.
אתן למשחק הזדמנות שניה.
+1 #2 qwe 2012-04-15 15:07
בוא נראה :)
+1 #3 Soulfire 2012-04-15 19:53
מחכה לנסות את המשחק..!

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.