טענות רבות עולות בנוגע לרתע של הנשקים ב - CS:GO ועל כך שלעיתים זה בלתי אפשרי להרוג שחקן בירי בריסוס. צוות הפיתוח של CS:GO מסביר כיצד עובד מאפיים ה - Hitbox במשחקי CS.
שחקנים המשחקים בבטא של CS:GO טענו שלמרות שכאשר מנסים לירות בריסוס על קיר, נראה כי פיזור הפגיעות כתוצאה מהרתע של הנשק (Recoil) הוא כמעט זהה בכל שלושת המשחקים: CS:GO, CS:S, CS1.6, עדיין נראה כי זה כמעט בלתי אפשרי לפגוע בירי שכזה בשחקן העומד מולך.
אחד המאפיינים בפיתוח משחקי יריות נקרא ה - Hitboxes, שהם מעין "קופסאות" וירטואליות המגדירות את הגבולות בהם שחקן יפגע מירי בזמן שיורים לכיוונו. מאפיין נוסף הקובע את צורת ה - Hitboxes הוא ה - Models, שהם הצורה של "קופסאת הפגיעה".
לטענת מפתחי המשחק, במשחק CS:S מדובר בקופסאות גדולות בהשוואה ל - CS1.6, וזאת הסיבה ששחקני CS1.6 רבים טענו שהמשחק CS:S קל יותר ולכן הם החליטו לפתח את ה - Hitboxes ב - CS:GO בגודל האמצע בין שני המשחקים. במקביל הם יצרו מודלים מדוייקים יותר סביב דמויות השחקנים כך שהירי חייב להיות מדוייק יותר ולכן הקושי שנתקלים בו שחקנים שטרם התרגלו לשינוי.
האם ההסבר הזה יניח את דעתם של מבקרי המשחק? נדע אולי לאחר שהמשחק יצא לאור.
המאמר נצפה {hits}4315{/hits} פעמים.
תגובות
ניר תעביר להם מסר - אם אתם רוצים משחק המשך ל 1.6 פשוט תעשו את 1.6, ב-ו-ל, עם מנוע סורס.
הם לא רוצים CS1.6
הם רוצים משהו שיהיה בין 1.6 לסורס כדי שיבואו שחקנים מכל הקהילות
לא יקרה Never. המשחקיות של סיאס 1.6 כל כך טובה שזה מדהים ולכן הוא נשאר עד היום שולט.
סורס גרפיקה מדהימה אבל משחקיות גרועה.
CSGO יותר דומה לסורס ולכן לא נראה לי שאנשים מ 1.6 יאהבו את זה.
כרגע זה באמת מה שקורה
שחקני CS1.6 לא ממש אוהבים את המשחק (בלשון המעטה)
יש כבר שחקנים שהתחילו להגיב ולפרסם פוסטים ברשת על זה כמו lurppis ו - zonic על כמה המשחק כרגע מבחינתם לא טוב
הם לא מבינים שזה לא עובד להוציא משחק חדש על בסיס קיים?!
הם רוצים להשיג את 2 הקהילות ובנוסף גם שחקני casual
המשחק מחולק ל - 2:
casual ו - competitieve.
החלק התחרותי עוד לא ממש פתוח לבדיקה (למעט למשחק עם בוטים אז קשה לדעת ממש איך הוא יהיה אבל הוא אמור להיות ללא כל מיני אפקטים ורעש שמפריע ומינימלי יותר