windows10חברת מיקרוספט השיקה לא מזמן את מערכת ההפעלה החדשה, windows10, ובעתיד הם רואים את עצמם לוטשים עיניים לכיוון הגיימרים ופלח השוק של Steam.

 

עם השקת windows10, בדומה ל - windows8, קיבלו המשתמשים במערכת גם את חנות האפליקציה המשופרת של מיקרוסופט בה ניתן למצוא אפליקציות ומשחקים שונים ובמיקרוסופט אומרים שהם עובדים כעת על משיכת מפתחים חדשים שיציעו את המוצרים שלהם דרך המערכת.

במהלך כנס Gamescom התראיין קוין אוננגסט, מנהל בכיר בחטיבת הגיימינג של מיקרוספוט, ואמר כי בשלב זה הם מברכים על הפעילות של Steam אך הוא מודה כי בעתיד הם מכוונים להכנס לשוק המכירות לגיימרים דרך חנות האפליקציות שלהם.

מתוך האתר ל - PCGAMER:
"אנחנו לא מתכוונים להתחרות ב- Steam. אם כבר, אנחנו רוצים ש - Steam יצליח אך יותר הם עשו דברים נהדרים עבור שחקני ה - PC...
האם במשך הזמן אנו רוצים שמפתחים נוספים יצטרפו לנות שלנו ויצאו את המוצרים שלהם במקביל ל - Steam? בהחלט. האם התחרות טובה עבור האנשים? בהחלט, אבל כרגע המטרה שלנו היא לא לעשות דבר מעבר לתמיכה ב - Steam ולעזור לה לרוץ מעולה על windows10".

זאת לא החברה הראשונה שתנסה להכנס לשוק המכירות המקוון כאשר חברת EA כבר עשתה את זה עם מערכת ה - Origin וההצלחה הראשונית שלהם היתה מסחררת אך ורק בשל העובדה שהם החליטו כי המשחק BF4 יימכר רק דרכם. מאז המערכת אמנם נחשבת לרווחית עבור EA אך לא מצליחה להתקרב להצלחה של Steam.

למיקרוסופט לא חסר בסיס משתמשים חדש ואולי הם יוכלו להתברג גם הם בשוק הגיימינג. יותר או פחות מ - Steam?

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.