sc2-newsמשנה לשנה אנו רואים את צמיחת תחום הגיימינג והפיכתו למיינסטרים ועם שינוי זה מגיעות גם הסוגיות המשפטיות - הפעם מתכננת Blizzard לתבוע חברות כבלים בקוריאה על שידור משחקי StarCraft2.

 

המשחק פופולרי בכל העולם אך לא כפי שהוא כך בדרום קוריאה שם השחקנים נחשבים לסלבריטיס כשבכניסה לאולמות המשחקים מחכים מעריצים (והמון מעריצות כמובן) לשחקנים ומבקשים תמונה משותפת וחתימות.

בשל הפופולריות הרבה, נלחמות חברות הכבלים בדרום קוריאה על שידורי המשחקים השונים וכעת זה עלול להגיע לפתחי בית המשפט.

חברת Blizzard חתמה על שיתוף פעולה בלעדי עם חברת שידורים המשדרת אך ורק אונליין דרך האינטרנט. במקביל היא נתנה לחברה זאת את הזכות לחתום חוזים משניים עם חברות הכבלים המקומיות.

מסתבר, כך מדווח ה - Korean times, כי התאחדות שחקני הספורט האלקטרוני בקוריאה (כן, שם יש דבר כזה) וחברות הכבלים לא מתייחסות לאזהרות היוצאות מכיוון Blizzard וממשיכות לשדר משחקים דבר אשר הוביל לאחרונה לאחד ממנהלי Blizzard, פול סמס, להודיע כי בימים אלה שוקדת המחלקה המשפטית שלהם על הגשת תביעות.

מתוך הכתבה ב - Korean Times:
" חברת Blizzard רוצה לקבל כסף עבור הזכויות שלה על הכותר. דבר שלדעתה לא כובד במהלך השנים, אך מצד שני, ארגון שחקני הספורט האלקטרוני בקוריאה טוען שהם מבקשים יותר מדי כסף. Gretech-GomTV, שהיא ספקית שירותי הצפייה באינטרנט, הציעה לחברות הכבלים חוזה של 12 חודשים שבו היא דורשת תשלום של כ - 89,000 דולר לכל ליגה שתשודר וזאת כאשר בדרך כלל חברות הכבלים משדרות כ - 3 ליגות בשנה".

מקור: Korean Times

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.