krלאחר שממשלת סין החליטה בעבר להטיל סנקציות על משחקי אונליין כמו איסור קיום טורנירים מעבר למספר שעות מסויים במועדוני גיימינג, איסור על קיום משחקים מסויימים במחשבים ועוד, עושה ממשלת קוריאה אף היא צעד דומה.

 

 

אסיה נחשבת למעצמת משחקי אונליין ובעיקר דרום קוריאה בה שחקנים נחשבים לסלבריטאים, מופיעים בטלויזיה ועוד. אך דווקא אצלם מחליטה הממשלה להעביר חוק המגביל את שעות המשחק של בני הנוער.

המספרים מראים כי כ - 26% מבני הנוער בדרום קוריאה מכורים למשחקי אונליין, הובילו את הממשלה להעביר חוק הקובע כי בני נוער מתחת לגיל 16 לא יורשו לשחק החל מחצות ועד לשעה 6 בבוקר.

החוק עבר אישור בממשלת דרום קוריאה וכעת מנסחים המחוקקים באלו משחקים יחול האיסור המדובר כאשר חלק דוחפים לאסור משחק בכלל הפלטפורמות הקיימות ואילו חלק אחר מנסה לקדם את האיסור רק עבור משחקי אונליין במחשב בלבד.

חוק זה מתווסף לתוכנה אותה הפיצה הממשלה בעבר הניתנת להפעלה על ידי ההורים ומכבה את המחשב לאחר מספר שעות מסויים בהם הוא דלוק..

אנשי העסקים בתחוםה גיימינג בדרום קוריאה חוששים כי הדבר יפגע בצורה משמעותית בקהילת השחקנים המקצועיים ובתחום וקידום השחקנים המקצועיים לרמה זאת ומדגישים כי חוק שכזה בנוסף לשירות הצבאי המחוייב על ידי כל אזרח במדינה, ידרדר את ההישגים של שחקני וקבוצות הצמרת.

תגובות  

#1 mele 2011-05-03 00:02
oh crap
#2 awkward 2011-05-03 11:22
Good Game Koreans

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.